Bijdrage Caz aan groei E Power
Het unieke bereik van het channel steeg in januari naar 681.000 personen van 13 jaar en ouder. In december waren dit er nog 570.000. Waren eerst de mannen sterk vertegenwoordigd in het channel, door de toetreding van Caz! is de man-vrouw verhouding gelijkgetrokken. Ook in het continue luisteronderzoek bereikt Caz! meer vrouwen dan mannen.
Jan Lagrouw van E Power: “Het is opvallend dat de radiozenders in E Power in het Stir-onderzoek op somige doelgroepen een hoger bereik realiseren dan bijvoorbeeld Radio 538 en de Sky Groep, die in het CLO weer hoger scoren. Onderzoek naar het gecombineerde effect van radio- en onlinereclame door het RAB is dan ook een nuttig initiatief.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet channel Entertainment van E Power, met daarin uitsluitend websites van mediabedrijven, bereikt een hoog aantal BtoB-ers (6,3%) en MKB-ers (9,7%).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid