Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijdrage Caz aan groei E Power

De commerciële radiozender Caz heeft in de eerste Stir-meting een sterke bijdrage geleverd aan het channel Entertainment van E Power.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het unieke bereik van het channel steeg in januari naar 681.000 personen van 13 jaar en ouder. In december waren dit er nog 570.000. Waren eerst de mannen sterk vertegenwoordigd in het channel, door de toetreding van Caz! is de man-vrouw verhouding gelijkgetrokken. Ook in het continue luisteronderzoek bereikt Caz! meer vrouwen dan mannen.

related partner content for mobile comes here

Jan Lagrouw van E Power: “Het is opvallend dat de radiozenders in E Power in het -onderzoek op somige doelgroepen een hoger bereik realiseren dan bijvoorbeeld Radio 538 en de Sky Groep, die in het CLO weer hoger scoren. Onderzoek naar het gecombineerde effect van radio- en onlinereclame door het RAB is dan ook een nuttig initiatief.’

Het channel Entertainment van E Power, met daarin uitsluitend websites van mediabedrijven, bereikt een hoog aantal BtoB-ers (6,3%) en MKB-ers (9,7%).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in