Overslaan en naar de inhoud gaan

Search tot in 2015: deel 2

Social Search De Search engines vinden een nieuwe manier van om de juiste kwalitatieve websites te identificeren die verder gaat dan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Social Search
De Search engines vinden een nieuwe manier van om de juiste kwalitatieve websites te identificeren die verder gaat dan de "" methodology van Google uit de jaren 90. Yahoo! doet dit door informatie te verzamelen uit haar bookmarking services, en , welke in 2009 wordt omgedoopt tot Yahoo! del.icio.us.

related partner content for mobile comes here

Websites die hoog worden gewaardeerd door gebruikers komen hoger in de rankings terecht. Ask ontwikkeld zijn expert rank door uit de gebruikersinformatie van haar expert sites te destileren.

Video Search
Steeds sneller internet zorgt ervoor dat Search meer en meer een spin in het web wordt van Internet. Slimme tekst analyse systemen van Google zorgen ervoor dat video en audio bestanden kunnen worden geindexeerd. blijkt een miskoop te zijn geworden.

De site is tot en met 2007 inmens populair maar de grootste groep gebruikers, de tieners, verplaatsen naar andere hangouts triple X in 2009, monsterSUSHI in 2011 en Pluto the Dog in 2012). In 2014 verlaten tieners het internet en zijn alleen nog te vinden in virtual realities als 3DLife en Otherland.

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in