Search tot in 2015: deel 2
Social Search
De Search engines vinden een nieuwe manier van om de juiste kwalitatieve websites te identificeren die verder gaat dan de "PageRank" methodology van Google uit de jaren 90. Yahoo! doet dit door informatie te verzamelen uit haar bookmarking services, MyWeb en del.icio.us, welke in 2009 wordt omgedoopt tot Yahoo! del.icio.us.
Websites die hoog worden gewaardeerd door gebruikers komen hoger in de rankings terecht. Ask ontwikkeld zijn expert rank door uit de gebruikersinformatie van haar Bloglines expert sites te destileren.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
Video Search
Steeds sneller internet zorgt ervoor dat Search meer en meer een spin in het web wordt van Internet. Slimme tekst analyse systemen van Google zorgen ervoor dat video en audio bestanden kunnen worden geindexeerd. Youtube blijkt een miskoop te zijn geworden.
De site is tot en met 2007 inmens populair maar de grootste groep gebruikers, de tieners, verplaatsen naar andere hangouts triple X in 2009, monsterSUSHI in 2011 en Pluto the Dog in 2012). In 2014 verlaten tieners het internet en zijn alleen nog te vinden in virtual realities als 3DLife en Otherland.
Lees ook Search tot in 2015: deel 1
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid