Overslaan en naar de inhoud gaan

Techbedrijf Oppo gaat ook Uefa-voetbalcompetities sponsoren

De tweejarige samenwerking maakt Oppo zichtbaar op het veld en online, via de kanalen van Uefa.
Oppo Uefa
© Afbeelding: aangeleverd
Oppo Uefa
© Afbeelding: aangeleverd

Oppo, fabrikant van onder meer smartphones, tablets en smartwatches, gaat een tweejarige samenwerking aan met de UEFA (Union of European Football Associations). Oppo verbindt zich als sponsor aan de Uefa en gaat onder meer de belangrijkste competitie sponsoren; de Champions League. Het Chinese techbedrijf gaat ook de Uefa Super Cup, Uefa Futsal Champions Leage Finals e nUefa Youth Leage Finals sponsoren. 

related partner content for mobile comes here

Dit houdt de sponsoring in

Dankzij de samenwerking zal Oppo de komende twee voetbalseizoenen zichtbaar zijn op billboards, in voetbalstadions en op de website en socialmediakanalen van Uefa Champions League (en andere competities). Ook gaat Oppo samen met Uefa bestaande en toekomstige producten onder de aandacht brengen van kijkers naar voetbal. Er komen ook acties voor fans, die met een Oppo-smartphone het voetbalveld op mogen om te fotograferen. 

Oppo sponsort al sportevenementen

Voor Oppo is de samenwerking met Uefa de nieuwste sponsoring in de sportwereld. Het bedrijf is al al langer sponsor van tennistoernooien Wimbledon en Roland-Garros en sponsor van de International Cricket Council. Cricket is met name populair in Azië, waar Oppo één van de grootste smartphonemerken is. In China staat het bedrijf qua marktaandeel op de eerste plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in