Overslaan en naar de inhoud gaan

Vraag het de klantenadviesraad

Benieuwd naar de mening van uw klanten? Denk ‘ns na over een klantenadviesraad.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo’n adviesraad bestaande uit klanten is in opkomst. Logisch. Een dergelijk gremium kan antwoord geven op prangende, maar basale vragen als: hoe krijgen we meer winstgevende klanten? Hoe passen we ons aanbod aan aan de veranderende wensen en eisen van onze klanten? Welke nieuw type klanten zou voor ons interessant zijn? En qua retentie: hoe houden we de achterdeur dicht?

related partner content for mobile comes here

Een adviesraad met klanten kan over deze onderwerpen waardevolle informatie verstrekken. Klanten voelen zich in een dergelijke club namelijk erkend en op hun gemak; ze praten vaak eerlijk en honderduit.

Voor welke bedrijven is zo’n adviesraad bij uitstek geschikt? Voor bedrijven waarvan hun producten belangrijk zijn voor hun klanten. Voor bedrijven in een snel veranderende markt. Voor bedrijven met ingewikkelde verkoopprocessen. En voor bedrijven waarvoor productdifferentiatie essentieel is.
Bron: Marketing Management

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in