Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorlichtingsweken voor inzicht in nieuwe hypotheekregels

Onder het motto ‘Zie je door alle regels je droomhuis niet meer?’ start De Hypotheker een voorlichtingscampagne om consumenten ‘bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanleiding voor dit initiatief is de grote onduidelijkheid die er volgens De Hypotheker bij veel consumenten is ontstaan over nieuwe en gewijzigde bestaande regels die van invloed zijn op het verkrijgen van een hypotheek. Ook werden eerder maatregelen aangekondigd die vervolgens werden uitgesteld.

related partner content for mobile comes here

Vier weken lang organiseert De Hypotheker Twittersessies () waarbij deskundigen vragen van consumenten beantwoorden. Daarnaast is op de website een te vinden, waarin alle nieuwe regels worden uitgelegd. Bijvoorbeeld over een aantal ‘ingrijpende’ nieuwe regels die per 1 augustus van kracht zijn.

Op is een actueel dossier te vinden van de verschillende maatregelen en discussies die steeds weer in de media opduiken. Ze worden er allemaal duidelijk uitgelegd. Bovendien kan de consument er berekenen wat elke maatregel voor hem persoonlijk betekent. Wie persoonlijke hulp wil kan terecht op een van de vestigingen van De Hypotheker. Daar beantwoorden de adviseurs persoonlijk alle vragen en geven inzicht in de individuele mogelijkheden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in