Overslaan en naar de inhoud gaan

Mora gaat consument meer betrekken bij producten

Snackfabrikant Mora opent in Maastricht op 28 mei zijn keukens voor het Kroketten Testival.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mora wil consumenten steeds meer betrekken bij zijn producten en komt daarom met het Kroketten Testival. Een evenement waarvoor 500 fijnproevers zijn geselecteerd. Er zouden al meer dan 2300 aanmeldingen zijn. Tijdens het geeft de consument zijn mening over de nieuwe lijn kroketten. Met de boodschap ‘Test ‘mmm zelf’ wil Mora een podium creëren om dichterbij de consument te komen: een snackcommunity waar heel Nederland zijn mening mag geven over de producten van Mora.

related partner content for mobile comes here

Marcel Joosten, marketingdirecteur Ad van geloven: 'Hierdoor krijgen we een veel beter en "echter" beeld van wat onze consumenten van Mora vinden. In feite stellen we de keuken van Mora nu dus open voor het publiek en zijn we benieuwd naar het oordeel en de ideeën van de consument. "Test ‘mmm zelf" is niet alleen een nieuwe campagne voor de kroketten maar een nieuw platform waarop we in de toekomst steeds vaker consumenten bij onze producten kunnen betrekken. En dat de consument betrokken wordt blijkt wel uit het feit dat tijdens het Kroketten Testival de nieuwe commercial wordt opgenomen.'

Ad van Geloven en Mora ontwikkelde ‘Test ‘mmm zelf’ samen met Leukwerkt Worldwide, The Communication Company en HIT-PR. Voor de campagne zijn tv, online, pr, het Testival en een consumentenactie met een zware ondersteuning van social media ingezet. Mora introduceert ook een Hyves en Facebook applicatie waarmee je je vrienden kunt testen op hun ‘mmm gehalte’. Daarnaast zal Mora continu consumenten naar hun mening blijven vragen via mailings en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in