Eerste editie van Kindermediaweek in september
Mediasmarties vindt het noodzakelijk deze themaweek naast de al bestaande Kinderboekenweek te organiseren, omdat kinderen dagelijks vele uren achter het beeldscherm te vinden zijn. “Volwassenen nemen dit waar maar realiseren zich nauwelijks de impact,” aldus Cathy Spierenburg, programmamanager van Mediasmarties. Tijdens de week worden onderscheidingen uitgereikt voor succesvolle producties.
Mediasmarties is een niet-commerciële, onafhankelijke organisatie die werkt in opdracht van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. De onlinegids richt zich op 21 publieke en commerciële kinderzenders en -blokken op de Nederlandse televisie. Verder is er een groot aanbod van onlinegames, consolegames en apps.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe organisatie heeft gekozen voor september voor de themaweek, omdat kinderen dan net zomervakantie hebben gehad, een periode waarin de media een belangrijk tijdverdrijf blijken. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid