Overslaan en naar de inhoud gaan

Allsecur wint in New York met outdoorcampagne

Reclamebureau Ogilvy won drie prijzen tijdens de International Advertising Awards 2011 in New York, allemaal voor deze outdoorcampagne voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau Ogilvy won drie prijzen tijdens de , allemaal voor deze outdoorcampagne voor Allsecur:

related partner content for mobile comes here

Het gaat om de guerrilla-actie met als titel “Klein ongelukje?”.

Boodschap van de campagne: een ongeluk zit in een klein hoekje, maar klanten van Allsecur.nl hebben nul euro eigen risico dus hoeven zich geen zorgen te maken.

De Allsecur-campagne kreeg ondermeer een zilveren medaille voor beste guerrilla outdoor-campagne en bronzen medailles voor beste gebruik van billboards en beste outdoor-campagne in de categorie automotive.

Naast deze prijzen wordt de campagne ook opgenomen in de D&AD annual, het jaarboek voor communicatie-, marketing- en reclameprofessionals.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in