
Reclamebureau Ogilvy won drie prijzen tijdens de International Advertising Awards 2011 in New York, allemaal voor deze outdoorcampagne voor Allsecur:
Het gaat om de guerrilla-actie met als titel “Klein ongelukje?”.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPBoodschap van de campagne: een ongeluk zit in een klein hoekje, maar klanten van Allsecur.nl hebben nul euro eigen risico dus hoeven zich geen zorgen te maken.
De Allsecur-campagne kreeg ondermeer een zilveren medaille voor beste guerrilla outdoor-campagne en bronzen medailles voor beste gebruik van billboards en beste outdoor-campagne in de categorie automotive.
Naast deze prijzen wordt de campagne ook opgenomen in de D&AD annual, het jaarboek voor communicatie-, marketing- en reclameprofessionals.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee