9 winnaars bij DIA 2011


Gisteravond zijn voor de tweede keer de Dutch Interactive Awards (DIA) uitgereikt.
In negen categorieën werden in totaal negen projecten uit de 140 aanmeldingen beloond.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
- Bureau Oktober wint de DIA voor de beste corporate website voor MSL
- Beste campagnesite: Hema spieken (Guilty People/CCCP)
- Beste brandsite: Anne Frank Stichting (LBI Lostboys)
- In de categorie: Communities & publishing: Werkspot (Freshheads)
- Categorie intranet: Hutspot (Tam Tam)
- Beste corporate site: MSL (Oktober)
- In de categorie recruitment: Manpower (Modern Media)
- Categorie online service: Independer (Mirabeau)
- Categorie leadgeneration: Actiecode (Flink)
- En in de categorie: e-commerce is V&D (Strawberries) de winnaar
De DIA zijn een initiatief van Emerce en branchevereniging PIBN.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid