
Gisteravond zijn voor de tweede keer de Dutch Interactive Awards (DIA) uitgereikt.
In negen categorieën werden in totaal negen projecten uit de 140 aanmeldingen beloond.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGB
- Bureau Oktober wint de DIA voor de beste corporate website voor MSL
- Beste campagnesite: Hema spieken (Guilty People/CCCP)
- Beste brandsite: Anne Frank Stichting (LBI Lostboys)
- In de categorie: Communities & publishing: Werkspot (Freshheads)
- Categorie intranet: Hutspot (Tam Tam)
- Beste corporate site: MSL (Oktober)
- In de categorie recruitment: Manpower (Modern Media)
- Categorie online service: Independer (Mirabeau)
- Categorie leadgeneration: Actiecode (Flink)
- En in de categorie: e-commerce is V&D (Strawberries) de winnaar
De DIA zijn een initiatief van Emerce en branchevereniging PIBN.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee