Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Walbeek-team wint Libelle-wedstrijd

Antoine Houtsma en Bart Oostindie van Van Walbeek Etcetera hebben de Gouden Libelle Advertentie Wedstrijd gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze wonnen met een advertentie van Agrico (Celavita) waarin nostalgist Cor ‘vroegâh’ Kouwenaar zijn visie geeft. Oostindie en Houtsma kregen de prijs - een reis voor twee personen, plus een gratis spread voor de adverteerder in de bewuste Gouden Libelle ‒ gisteren in Ouderkerk aan de Amstel uitgereikt uit handen van juryleden Hans Wolf (Sanoma) en Joeri Bakker (Only). In de jury zaten verder Libelle-hoofdredacteur Franska Stuy, artdirector Veronique Werz en Monique Hus, sales manager vrouwencluster.

related partner content for mobile comes here

Er was ook zilver en brons. Zilver voor Koeleman foods (Zilveruitjes) door Jos van der Lee en Martin Mol van Bureau ReActie marketing-communicatie en brons voor Artsen zonder Grenzen door Russel Borger en Michiel Zwanenburg van McCann-Erickson.

Libelle had de bureauwereld opgeroepen een advertentie te maken voor de speciale Gouden Libelle in week 48. Creatieven moesten zich richten op het thema goud en de doelgroep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in