Van Walbeek-team wint Libelle-wedstrijd
Ze wonnen met een advertentie van Agrico (Celavita) waarin nostalgist Cor ‘vroegâh’ Kouwenaar zijn visie geeft. Oostindie en Houtsma kregen de prijs - een reis voor twee personen, plus een gratis spread voor de adverteerder in de bewuste Gouden Libelle ‒ gisteren in Ouderkerk aan de Amstel uitgereikt uit handen van juryleden Hans Wolf (Sanoma) en Joeri Bakker (Only). In de jury zaten verder Libelle-hoofdredacteur Franska Stuy, artdirector Veronique Werz en Monique Hus, sales manager vrouwencluster.
Er was ook zilver en brons. Zilver voor Koeleman foods (Zilveruitjes) door Jos van der Lee en Martin Mol van Bureau ReActie marketing-communicatie en brons voor Artsen zonder Grenzen door Russel Borger en Michiel Zwanenburg van McCann-Erickson.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuLibelle had de bureauwereld opgeroepen een advertentie te maken voor de speciale Gouden Libelle in week 48. Creatieven moesten zich richten op het thema goud en de doelgroep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid