Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag poll: ING moet door met integratie Postbank

ING moet zich niet door het slechte financiële weer laten beïnvloeden en gewoon doorgaan met de integratie van het Postbankmerk, zo meent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

moet zich niet door het slechte financiële weer laten beïnvloeden en gewoon doorgaan met de integratie van het , zo meent een meerderheid van de Molbloglezers.

related partner content for mobile comes here

Op de vraag 'Moet ING wachten met schrappen van het Postbankmerk, antwoordt 45 procent (dat zijn 151 stemmer) 'Nee, de trein rijdt toch al.'

29 procent ( 98 stemmers) zegt 'Nee, dat redden ze prima' en 27 procent (90 stemmers) zegt: 'Ja! Wachten tot de bui over is'.

ING zelf geeft in ieder geval aan niet te zullen wachten met de integratie.

Op de site van de Postbank is het antwoord op de vraag 'Gaat de samenvoeging van de Postbank en ING Bank door?': 'Jazeker. Juist in de huidige marktomstandigheden is het belangrijk om de plannen door te zetten. Dit is in het belang van de klanten en medewerkers van ING Bank en de Postbank.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in