Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitkomst: welke Postbank-banner werkt het best?

Gisteren vroegen we jullie welke van deze drie banners de meeste verkoop boekt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren vroegen we jullie welke van deze de meeste verkoop boekt.

related partner content for mobile comes here

De meningen liepen uiteen.

Het blijkt dat in dit geval eenvoud het best werkt. (Al kwam op DDWA ook aan bod dat je de omgeving van de banner mee moet nemen. Met dank aan Lucas Hulsebos van Metrixlab.)

Goed, volgens Hans Hagenaars scoorde dus de simpele banner met de zwarte tekst in de witte ruimte het best. (zie boven).

Deze banner scoorde maar liefst 195 procent beter dan de banner die op plek drie kwam.

Daarna scoorde deze banner het best:

Deze scoorde nog altijd 32 procent beter dan de slechtst scorende.

En dat was dus deze:

Welke marketeer wist het juiste antwoord?

De eerste die met de juiste volgorde kwam (dat was dus 1:3:2) was Marcko van Unive en hij krijgt het enige echte MolBlog-t-shirt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in