Adverteerders online steeds beter vindbaar
Adverteerders zijn online steeds beter vindbaar: 64 procent van de onderzochte organisaties heeft dit jaar een vindbaarheidsscore van 50…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit onderzoek van Search Engine Mediabureau Checkit, onderdeel van Isobar. Het bureau onderzocht voor de derde maal de online vindbaarheid van de 100 grootste adverteerders, gebaseerd op cijfers Nielsen Media Research van Nederland bij zoekmachines.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit jaar is te zien dat 15 procent van de websites een 'goede' score heeft. Dat betekent een online vindbaarheidsscore van 80 procent of meer. In 2006 behaalde nog slechts 2 procent deze score. Maar nog altijd is 36 procent van de adverteerderssites 'slecht' te vinden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe drie best scorende websites zijn www.dsbbank.nl (91%), www.samsung.com/nl (90%) en www.abnamro.nl (88%).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid