
Dat blijkt uit onderzoek van Search Engine Mediabureau Checkit, onderdeel van Isobar. Het bureau onderzocht voor de derde maal de online vindbaarheid van de 100 grootste adverteerders, gebaseerd op cijfers Nielsen Media Research van Nederland bij zoekmachines.
Dit jaar is te zien dat 15 procent van de websites een 'goede' score heeft. Dat betekent een online vindbaarheidsscore van 80 procent of meer. In 2006 behaalde nog slechts 2 procent deze score. Maar nog altijd is 36 procent van de adverteerderssites 'slecht' te vinden.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACorporate woordvoerder
TU DelftDe drie best scorende websites zijn www.dsbbank.nl (91%), www.samsung.com/nl (90%) en www.abnamro.nl (88%).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee