Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders online steeds beter vindbaar

Adverteerders zijn online steeds beter vindbaar: 64 procent van de onderzochte organisaties heeft dit jaar een vindbaarheidsscore van 50…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van Search Engine Mediabureau Checkit, onderdeel van Isobar. Het bureau onderzocht voor de derde maal de online vindbaarheid van de 100 grootste adverteerders, gebaseerd op cijfers Nielsen Media Research van Nederland bij zoekmachines.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar is te zien dat 15 procent van de websites een 'goede' score heeft. Dat betekent een online vindbaarheidsscore van 80 procent of meer. In 2006 behaalde nog slechts 2 procent deze score. Maar nog altijd is 36 procent van de adverteerderssites 'slecht' te vinden.

De drie best scorende websites zijn (91%), (90%) en (88%).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in