Overslaan en naar de inhoud gaan

Ton van Eijk weg bij RFS Holding

Ton van Eijk vertrekt bij RFS Holding, alwaar hij sinds sinds juni 2011 werkte als ad-interim directeur strategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De opdracht waarvoor Van Eijk was aangetrokken is afgerond, zo laat de onderneming aan weten.

related partner content for mobile comes here

Het afgelopen anderhalf jaar hield Van Eijk zich bezig met de strategische (merk)ontwikkeling van de verschillende werkmaatschappijen en het initiëren van synergie tussen en over de portfolio's van de verschillende merken van RFS Holland Holding. Van Eijk: ‘Dit om te komen tot een sterke en consistente positie van RFS.’

Eerder was Van Eijk marketing directeur (a.i) en strategisch adviseur marketing, positionering en branding bij , een van de bedrijven binnen RFS Holding.

Van Eijk was in 2009 de man achter de ommezwaai van Wehkamp van stoffige postorderaar naar puur e-commerce bedrijf. Dat deed hij buitengewoon goed, reden om hem in 2010 tot Marketeer of the Year te verkiezen. In 2011 ontving wehkamp.nl ook de Nima-award voor Beste Marketingbedrijf.

Het hele artikel over de transitie (en alle marketingkeuzes die dat met zich meebracht), kun je .

Ton van Eijk heeft een uitgebreid retailverleden en was voorheen werkzaam als vice-president bij Ahold en marketingdirecteur van respectievelijk V&D en Hema. In 2008 kwam hij vanuit zijn bureau de Kracht van Buiten bij Wehkamp binnen als marketing director ad interim.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in