Ton van Eijk weg bij RFS Holding
De opdracht waarvoor Van Eijk was aangetrokken is afgerond, zo laat de onderneming aan Emerce weten.
Het afgelopen anderhalf jaar hield Van Eijk zich bezig met de strategische (merk)ontwikkeling van de verschillende werkmaatschappijen en het initiëren van synergie tussen en over de portfolio's van de verschillende merken van RFS Holland Holding. Van Eijk: ‘Dit om te komen tot een sterke en consistente positie van RFS.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaEerder was Van Eijk marketing directeur (a.i) en strategisch adviseur marketing, positionering en branding bij wehkamp.nl, een van de bedrijven binnen RFS Holding.
Van Eijk was in 2009 de man achter de ommezwaai van Wehkamp van stoffige postorderaar naar puur e-commerce bedrijf. Dat deed hij buitengewoon goed, reden om hem in 2010 tot Marketeer of the Year te verkiezen. In 2011 ontving wehkamp.nl ook de Nima-award voor Beste Marketingbedrijf.
Het hele artikel over de transitie (en alle marketingkeuzes die dat met zich meebracht), kun je terugvinden op de ledenpagina van Molblog.
Ton van Eijk heeft een uitgebreid retailverleden en was voorheen werkzaam als vice-president bij Ahold en marketingdirecteur van respectievelijk V&D en Hema. In 2008 kwam hij vanuit zijn bureau de Kracht van Buiten bij Wehkamp binnen als marketing director ad interim.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid