Overslaan en naar de inhoud gaan

Thomas Marzano (Philips): ‘Onze purpose is door de pandemie relevanter dan ooit'

Thomas Marzano werd vlak voor de coronapandemie aangesteld als Global Head of Brand bij Philips. Hoe heeft hij de coronatijd beleefd?
Philips
Thomas Marzano, Philips-man in hart en nieren. 
Philips
Thomas Marzano, Philips-man in hart en nieren. 

Philips bestaat volgend jaar 130 jaar. De Eindhovenaren, ooit slechts bekend van de gloeilampen, hebben een transformatie doorgemaakt van een gediversifieerd technologiebedrijf naar een zorgtechnologieconcern. De afgelopen tijd was Philips druk met het ontvlechten van de tak voor huishoudelijke apparaten. De divisie, die onder meer airfryers en koffiezetapparaten maakt, past volgens Philips niet meer in de strategie van de onderneming. Het merk Philips blijft na de verkoop van de tak wel bestaan. Eerder werd de televisietak verkocht en de lichtdivisie verzelfstandigd.  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in