GROTE MARKETING ENQUÊTE 2020. Meer dan de helft van de merken heeft geen uitgesproken diverse identiteit. Ook niet na #BLM.
Bekijk de Talpa Network Talk van het Bureau tijdens 24Festival en leer hoe je je creativiteit weer aanwakkert.
Dinsdag worden de Effies uitgereikt, de meest felbegeerde prijs in marcomland. Christine Swart legt uit hoe je zo'n Effie nu eigenlijk wint.
Managing director Hans de Heus van MediaLab over hoe je veilig videobestanden opslaat en deelt.
Een niet eerder uitgezonden documentaire over het beroemde bureau FHV BBDO is nu, als ode aan de recent overleden Giep Franzen, te zien.
Marketeers zijn terughoudend in het innemen van een standpunt ten aanzien van diversiteit. Niet goed wat Maryam Boonstra betreft.
De Grote Marketing Enquête 2020 laat zien dat de focus is verschoven naar zaken als conversie en ‘geld verdienen’.
Thomas Marzano werd vlak voor de coronapandemie aangesteld als Global Head of Brand bij Philips. Hoe heeft hij de coronatijd beleefd?
Waar gaan marketeers volgend jaar mee aan de slag? We vroegen het in de Grote Marketing Enquête.
Het veranderen van gewoontes heeft volgens Julian Stevense (Brandgurus), tijd en herhaling nodig. 'Mensen zijn gewoontedieren.'
DE GROTE MARKETING ENQUÊTE 2020: Veel marketeers zien de crisis juist als een giant opportunity voor groei.
ASN Bank en Selmore Creative Agency winnen de enige gouden Effie in bijzonder awardjaar. In totaal 13 Effies uitgereikt.
Mariëlle Rooswinkel, manager marketing communicatie en formule van Karwei, in gesprek met Marion Kuiper, client partner bij dentsu
In deze 24talk spreekt mediabureau ZIGT over de rolverdeling tussen Klant, Reclame- & Mediabureau.
In deze talk: twee market challengers, Under Armour en MediaLab, gaan het gesprek aan hoe zij al jaren succesvol samen in de markt staan
Frederieke Anema, marketingmanager van Greenchoice, vertelt hoe alles in het teken staat om samen met klanten groene keuzes te maken
Duurzame groei in duurzaam is lastig, maar ASN Bank bewijst dat het dus wel kan.