Overslaan en naar de inhoud gaan

Creativiteit is het enige dat je afleert

Bekijk de Talpa Network Talk van het Bureau tijdens 24Festival en leer hoe je je creativiteit weer aanwakkert.
Talpa Network

Wij zijn Talpa Network: een open medianetwerk actief op het gebied van video, audio, digital, print en e-commerce. Ons motto is ‘samen bereik je meer’. Dat slaat op hoe we werken én hoe wij impact maken. In een steeds internationaler wordend medialandschap zorgt ons media-netwerk ervoor dat content van Nederlands makers en merken blijft aankomen bij ons geliefde lokale publiek. Met onze hoofdmerken (SBS6, NET5, Veronica, Radio 538, Radio 10, Sky Radio, LINDA., VakantieVeilingen en ActievandeDag), vertrouwde formats én slimme partnerships bereiken we wekelijks meer dan 90% van Nederland.

Lees meer

We zijn continu op zoek naar manieren om nog meer mensen nog beter te bereiken met onze content: dat doen we met onze mensen, makers, merken én ons saleshuis Talpa Media.  

Talpa Network is in 2017 opgericht door viervoudig Emmy Award-winnaar John de Mol. 

Lees minder
Het Bureau
Het Bureau

Creativiteit is een van de belangrijkste vaardigheden van de toekomst. Niet alleen in advertising als multiplayer van campagnes, maar ook binnen de bredere context van een bedrijf. Onderzoek van McKinsey laat zelfs zien dat bedrijven die creativiteit omarmen sneller groeien.

Maar hoe doe je dat, creativiteit omarmen? Volgens Wouter van der Pauw, Creatief Directeur van het Bureau van Talpa Network, begint het bij de realisatie dat creativiteit het enige is dat we afleren. Terwijl we beter gaan rekenen, schrijven en begrijpen hoe de wereld werkt, worden we minder creatief. Waarom? Hoe kan dat? 

Wouter neemt je in zijn 24Talk tijdens MarketingLive!, mee in de redenen waarom en geeft concrete tips over hoe je je creativiteit weer aanwakkert en voor je laat werken. De talk is vanaf nu hier te bekijken.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Talpa Network

Wij zijn Talpa Network: een open medianetwerk actief op het gebied van video, audio, digital, print en e-commerce. Ons motto is ‘samen bereik je meer’. Dat slaat op hoe we werken én hoe wij impact maken. In een steeds internationaler wordend medialandschap zorgt ons media-netwerk ervoor dat content van Nederlands makers en merken blijft aankomen bij ons geliefde lokale publiek. Met onze hoofdmerken (SBS6, NET5, Veronica, Radio 538, Radio 10, Sky Radio, LINDA., VakantieVeilingen en ActievandeDag), vertrouwde formats én slimme partnerships bereiken we wekelijks meer dan 90% van Nederland.

Lees meer

We zijn continu op zoek naar manieren om nog meer mensen nog beter te bereiken met onze content: dat doen we met onze mensen, makers, merken én ons saleshuis Talpa Media.  

Talpa Network is in 2017 opgericht door viervoudig Emmy Award-winnaar John de Mol. 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in