Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers zijn terughoudend op het gebied van diversiteit

GROTE MARKETING ENQUÊTE 2020. Meer dan de helft van de merken heeft geen uitgesproken diverse identiteit. Ook niet na #BLM.
Is niks zeggen verraad?
Is niks zeggen verraad?
© Shutterstock
Is niks zeggen verraad?
Is niks zeggen verraad?
© Shutterstock

Ook al hebben we best wat merken voorbij zien komen die openlijk een standpunt innamen in de diversiteitsdiscussie, de meeste marketeers die deelnamen aan de Grote Marketing Enquête 2020 (zoals elk jaar in nauwe samenwerking met DVJ Insights tot stand gekomen), zijn gereserveerder. Hun merken hadden al een diverse identiteit, maar spraken dat niet actief uit (een derde), terwijl meer dan de helft er überhaupt geen aandacht aan besteed. Ook niet na wat er gebeurt is.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in