Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperMerk

Merken worden in de naaste toekomst steeds meer op het fileerblok gelegd.Op TED kan je nu de verbluffende demonstratie van een nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merken worden in de naaste toekomst steeds meer op het fileerblok gelegd.Op kan je nu de verbluffende demonstratie van een nieuwe app. zien. Het filmpje laat zien.
Blaise Aguera y Arcas van Microsoft Live Lab demonstreert op een leuke manier de mogelijkheden van de app.. Het crossed foto’s van locaties op Flickr met live videobeelden op de betreffende locatie gemaakt door mensen met een cameraphone .

related partner content for mobile comes here

Je kunt dus (beeld) contact leggen met iemand die met z’n phone in de supermarkt rond loopt en je kunt laten inzoomen op schappen en Merken. Als klant kan je zien of je Merk voorradig is, voor zowel leverancier als Consumens is dat natuurlijk interessant.
Ligt mijn Merk in die super op de plank of is het out of stock en nog niet aangevuld.
Ook het gedrag van Consumensen kan je observeren, wat misschien wat minder is door de privacy gevoeligheid. In de US malen ze daar wat minder om lijkt het.

Eén ding is zeker de techniek dringt steeds meer onder de huid van Mens en Merk.
Op ieder moment, op iedere afstand kan je aanwezig zijn op plekken waar je niet bent als Consumens. Gemak voor de Consumens en op je tenen lopen voor het Merk. Google Maps zal ongetwijfeld hier op reageren met een nog verfijnder systeem.

Zeker is dat het contact tussen Merk en Mens hierdoor nog scherper wordt.
Het Merk kan ieder moment in contact treden met de Consumens en de Mens kan ieder moment beoordelen of een Merk goed bezig is. Het koppelen van moment-acties aan de beelden is een kwestie van tijd. SuperMerken voor SuperMensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in