SuperMerk
Merken worden in de naaste toekomst steeds meer op het fileerblok gelegd.Op TED kan je nu de verbluffende demonstratie van een nieuwe app. zien. Het filmpje laat Bing Maps zien.
Blaise Aguera y Arcas van Microsoft Live Lab demonstreert op een leuke manier de mogelijkheden van de app.. Het crossed foto’s van locaties op Flickr met live videobeelden op de betreffende locatie gemaakt door mensen met een cameraphone .
Je kunt dus (beeld) contact leggen met iemand die met z’n phone in de supermarkt rond loopt en je kunt laten inzoomen op schappen en Merken. Als klant kan je zien of je Merk voorradig is, voor zowel leverancier als Consumens is dat natuurlijk interessant.
Ligt mijn Merk in die super op de plank of is het out of stock en nog niet aangevuld.
Ook het gedrag van Consumensen kan je observeren, wat misschien wat minder is door de privacy gevoeligheid. In de US malen ze daar wat minder om lijkt het.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Eén ding is zeker de techniek dringt steeds meer onder de huid van Mens en Merk.
Op ieder moment, op iedere afstand kan je aanwezig zijn op plekken waar je niet bent als Consumens. Gemak voor de Consumens en op je tenen lopen voor het Merk. Google Maps zal ongetwijfeld hier op reageren met een nog verfijnder systeem.
Zeker is dat het contact tussen Merk en Mens hierdoor nog scherper wordt.
Het Merk kan ieder moment in contact treden met de Consumens en de Mens kan ieder moment beoordelen of een Merk goed bezig is. Het koppelen van moment-acties aan de beelden is een kwestie van tijd. SuperMerken voor SuperMensen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid