Overslaan en naar de inhoud gaan

Spar kiest TCC

Na een strategische oriëntatie heeft Spar besloten haar communicatiebelangen onder te brengen bij The Communication Company in Breda.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TCC, dat al verantwoordelijk was voor de verpakkingsontwerpen van de supermarktketen, gaat zich de komende maanden bezighouden met de herpositionering van het 74-jaar oude merk en de vertaling daarvan naar een interne campagne, een nieuwe externe campagne en de ontwikkeling van de POS- en folderlijnen.

related partner content for mobile comes here

Commercieel directeur Wim-Jaap Vos van Spar: ‘Uit analyses blijkt dat de consument Spar associeert met zaken als vertrouwen, geborgenheid en kwaliteit; belangrijke waarden voor de consument die door de prijzenslag door de bomen het bos niet meer ziet. De komende maanden zullen we gebruiken om het merk te revitaliseren en enkele nieuwe, verrassende concepten te introduceren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in