Overslaan en naar de inhoud gaan

Usability Award 2006 van start

Sinds deze week is het mogelijk websites aan te melden voor de Usability Award 2006, de verkiezing van de meest gebruikersvriendelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarlijkse Usability Award werd in 2000 voor het eerst georganiseerd met als doel aandacht te vragen voor de gebruikersvriendelijkheid (usability) van websites. In 2005 werd de website van Philips de winnaar van de Usability Award. Jurering vindt plaats in twee ronden. Allereerst spreekt de publieksjury zich uit over de alle aangemelde sites. De tien beste sites worden genomineerd en gaan door naar de eindronde. In de eindronde beslist de vakjury welke site de Usability Award 2006 wint. De uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de TeleCommerce Dagen, die plaatsvinden op 25, 26 en 27 april in de Jaarbeurs in Utrecht, waar ook de prijsuitreiking plaats vindt.

related partner content for mobile comes here

Iedereen mag gebruiksvriendelijke websites aanmelden. Om mee te kunnen dingen moeten websites zich richten op de Nederlandse markt. Websites van particulieren zijn uitgesloten van deelname. Aanmelden van websites kan tot en met 27 maart 2006 via . De organisatie van de Usability Award is in handen van 2C Communication Consultancy BV.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in