KPN werkt aan nieuw imago
Dat meldt De Telegraaf. ‘Er is een nieuwe tijd aangebroken waarin vaste en mobiele telefonie samengaan, breedband nieuwe mogelijkheden biedt en televisiekijken rijkere dimensies krijgt’, meldt KPN. Daarom worden huisstijl en merkenpresentatie aangepast.
In ieder geval ondergaan de bekende groene servicebusjes en bestelauto’s daarvoor een metamorfose: ze worden wit en van nieuwe belettering voorzien. Een woordvoerster wilde niet zeggen in hoeverre de huiskleur groen wordt behouden. Het exclusieve gebruik van die kleur heeft KPN in het verleden met grote felheid verdedigd. Concurrerende telefoonbedrijven werden zonder pardon voor de rechter gesleept als zij het waagden ook die kleur te gebruiken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisZo werd het toenmalige Versatel aangeklaagd omdat dit zijn paginagrote advertenties in enkele dagbladen een groen tintje had gegeven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid