Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN werkt aan nieuw imago

Telecomconcern KPN krijgt een nieuw gezicht. In het diepste geheim is de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuw imago.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt De Telegraaf. ‘Er is een nieuwe tijd aangebroken waarin vaste en mobiele telefonie samengaan, breedband nieuwe mogelijkheden biedt en televisiekijken rijkere dimensies krijgt’, meldt KPN. Daarom worden huisstijl en merkenpresentatie aangepast.

related partner content for mobile comes here

In ieder geval ondergaan de bekende groene servicebusjes en bestelauto’s daarvoor een metamorfose: ze worden wit en van nieuwe belettering voorzien. Een woordvoerster wilde niet zeggen in hoeverre de huiskleur groen wordt behouden. Het exclusieve gebruik van die kleur heeft KPN in het verleden met grote felheid verdedigd. Concurrerende telefoonbedrijven werden zonder pardon voor de rechter gesleept als zij het waagden ook die kleur te gebruiken.

Zo werd het toenmalige Versatel aangeklaagd omdat dit zijn paginagrote advertenties in enkele dagbladen een groen tintje had gegeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in