Sorrell: ‘Advertising boom’ pas in 2008
Sir Martin Sorrell (WPP) komt met een nieuwe voorspelling: 2004 wordt een beter jaar voor de reclame-industrie, maar de grote klapper komt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De WPP-topman zei dit op een congres van de World Association of Newspapers in Dublin. ‘Komend jaar wordt het beter, maar nog niet zo goed als eind jaren negentig. Als wacht op de ‘big boom’, moet u geduld hebben tot 2008.’ Hij denkt dat dit met name zal komen door de ‘groei in China, de Olympische Spelen in Beijing en de Shanghai World Expo in 2010. ‘Dat geeft de wereldeconomie een enorme boost’, aldus Sir Martin.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hij meldde ook dat de oorlog in Irak tot zijn verrassing ‘nauwelijks effect’ heeft gehad op de resultaten van WPP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid