Overslaan en naar de inhoud gaan

Sorrell: ‘Advertising boom’ pas in 2008

Sir Martin Sorrell (WPP) komt met een nieuwe voorspelling: 2004 wordt een beter jaar voor de reclame-industrie, maar de grote klapper komt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De WPP-topman zei dit op een congres van de World Association of Newspapers in Dublin. ‘Komend jaar wordt het beter, maar nog niet zo goed als eind jaren negentig. Als wacht op de ‘big boom’, moet u geduld hebben tot 2008.’ Hij denkt dat dit met name zal komen door de ‘groei in China, de Olympische Spelen in Beijing en de Shanghai World Expo in 2010. ‘Dat geeft de wereldeconomie een enorme boost’, aldus Sir Martin.

related partner content for mobile comes here

Hij meldde ook dat de oorlog in Irak tot zijn verrassing ‘nauwelijks effect’ heeft gehad op de resultaten van WPP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in