Mediaedge:cia mediabureau van het jaar


Van Wanten Etcetera ontving de Amma voor beste media-middelenstrategie, voor Gouden Gids. Zenith Optimedia won in de categorie beste digitale/interactieve strategie voor haar Christian Dior-campagne. De beste mediastunt kwam van OMD, voor de Mexx/Kiss Launch-campagne rond het huwelijk van Willem-Alexander en Maxima.
Mediabureau van het jaar werd Mediaedge:cia, dat (verrassend) Kobalt versloeg en ook MindShare achter zich liet. De jury roemde onder meer het feit dat het bureau erin slaagde om in een zeer roerig jaar overeind te blijven en haar naam van kwaliteitsbureau te handhaven.
YIM Mediatalent van het jaar werd Carolien van ’t Hek van Universal Media, de Carl Lipp Prijs voor beste mediavertegenwoordiger ging naar Jotta Erath van NRp Dagbladen. Tot exploitant van het jaar werd IP Nederland bekroond. De Hans du Chatinierprijzen voor beste onderzoek gingen naar Anna Giling van de UvA voor ‘De veranderende brievenbus’ (studenten) en Arie den Boon voor ‘Media performance indicators. Print effects compared to effects of other media’ (professionals).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Annual MWG Media Awards werden gisteravond in de Beurs van Berlage werden uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid