Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaedge:cia mediabureau van het jaar

Van Wanten Etcetera, Zenith Optimedia en OMD zijn de winnaars van de belangrijkste Amma’s 2002. Mediaedge:cia werd tijdens de uitreiking…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Wanten Etcetera ontving de Amma voor beste media-middelenstrategie, voor Gouden Gids. Zenith Optimedia won in de categorie beste digitale/interactieve strategie voor haar Christian Dior-campagne. De beste mediastunt kwam van OMD, voor de Mexx/Kiss Launch-campagne rond het huwelijk van Willem-Alexander en Maxima.
Mediabureau van het jaar werd Mediaedge:cia, dat (verrassend) Kobalt versloeg en ook MindShare achter zich liet. De jury roemde onder meer het feit dat het bureau erin slaagde om in een zeer roerig jaar overeind te blijven en haar naam van kwaliteitsbureau te handhaven.

related partner content for mobile comes here

YIM Mediatalent van het jaar werd Carolien van ’t Hek van Universal Media, de Carl Lipp Prijs voor beste mediavertegenwoordiger ging naar Jotta Erath van NRp Dagbladen. Tot exploitant van het jaar werd IP Nederland bekroond. De Hans du Chatinierprijzen voor beste onderzoek gingen naar Anna Giling van de UvA voor ‘De veranderende brievenbus’ (studenten) en Arie den Boon voor ‘Media performance indicators. Print effects compared to effects of other media’ (professionals).

De Annual MWG Media Awards werden gisteravond in de Beurs van Berlage werden uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in