Lange rij grootste frustratie klant


De frustratie top 5 ziet er als volgt uit:
1. lange rijen bij de kassa
2. producten die niet op voorraad zijn
3. moeite hebben met het vinden van winkelpersoneel aan wie iets gevraagd kan worden
4. artikelen die niet of niet goed zichtbaar geprijsd zijn
5. gebrek aan kennis van het personeel over de winkel en/of de producten.
Consumenten vinden het belangrijk dat deze problemen worden opgelost en zijn bereid om daarvoor gebruik te maken van nieuwe technologieën en technologische hulpmiddelen, zo vermeldt het onderzoeksrapport. De bereidheid hiertoe blijkt per land verschillend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De grootste technologie-bereidheid hebben de Nederlanders en de Zweden: acht van de tien consumenten zeiden waarschijnlijk meer kwaliteitsproducten te kopen als gevolg van technologische innovaties. Van de Fransen en de Britten zeiden vijf van de tien in zulke gevallen waarschijnlijk meer te zullen kopen.
Klanten hechten ook erg aan een respectvolle, eerlijke en toegankelijke benadering. Zo behaalde de factor ‘zichtbare prijzen’ in alle onderzochte landen een tweede plaats.
Voor het onderzoek sprak researcher ORC International met 2.500 consumenten in vijf Europese landen: het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Zweden en Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid