Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet steeds meer gebruikt voor acquisitie

De slechte economische situatie heeft bij 97 procent van de bedrijven invloed op de manier van acquireren. Het gebruik van internet en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van M2D Marketing- & Communicatieadvies. Dit bureau vroeg de afgelopen twee maanden aan dienstverleners in de business-to-business markt hoe zij met hun acquisitie (verwerving van opdrachten) omgaan en of de huidige stand van de economie van invloed hierop is.

related partner content for mobile comes here

81 Procent van de bedrijven geeft aan internet intensief tot zeer intensief in te zetten om diensten onder de aandacht te brengen. Ook wordt PR steeds meer als middel ingezet. Een zeer groot aantal bedrijven (91 procent) zet dit middel in. 48 Procent doet dit (zeer) intensief. Verder winnen direct mail en call centers steeds meer terrein. Het intensieve gebruik van call centers is zeer sterk toegenomen, zowel voor het onder de aandacht brengen als voor het verkopen van diensten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in