Overslaan en naar de inhoud gaan

RAI Amsterdam: '2015 was beste oneven jaar sinds 2007'

De RAI focust zich steeds meer op internationale, meerdaagse evenementen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De RAI in Amsterdam heeft een goed jaar achter de rug. Het evenementencomplex plukt de vruchten van de meer internationale aanpak. RAI: &;Op basis van de tweejaarlijkse evenementencyclus hebben we in 2015 het beste resultaat in oneven jaren sinds 2007 behaald. In het ‘nationale’ jaar 2015, steeg het bezoekersaantal aan het RAI Amsterdam Convention Centre tot 1,75 miljoen mensen.&;

related partner content for mobile comes here

De RAI focust zich steeds meer op internationale, meerdaagse evenementen. Inmiddels heeft 70 procent van de evenementen in de RAI een internationaal karakter.

RAI Amsterdam meldde donderdag een omzetstijging in 2015 van 5 procent naar 126 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat kwam uit op 8,9 miljoen euro. Het concern sprak donderdag van het beste oneven jaar in de tweejaarlijkse evenementencyclus sinds 2007.

De onderneming hoopt komende zomer het nieuwe parkeergebouw te kunnen openen. Naast het parkeergebouw voor duizend auto&;s, dat ook deels als expositieruimte kan worden gebruikt, werkt RAI ook aan een eigen hotel. Dat moet met 650 kamers het grootste hotel in de Benelux worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in