Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA introduceert 'social maturity test'

Hoe sociaal volwassen is jouw bedrijf?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De  is bedoeld om de discussie aan te zwengelen over de vraag, of social media binnen bedrijven een volwaardig onderdeel is van de marketingcommunicatiestrategie en bijdraagt aan businessdoelstellingen.

related partner content for mobile comes here

De test stelt vragen over onderwerpen als de inzet van data, het stellen van KPI’s en inzet van content, maar ook over juridische issues, verantwoordelijkheden en kennis. De test is ontwikkeld door de twaalf social media experts die samen de vormen en bedoeld voor de (mede) verantwoordelijke voor de social strategie binnen organisaties.

DDMA zal de geabstraheerde resultaten van de test gebruiken om inzichten over de sector te delen. Dit zal onder meer gebeuren in de DDMA Social Elites. Tijdens deze besloten bijeenkomsten worden professionals uit het vakgebied uitgedaagd om met elkaar te sparren over de volwassen inzet van social media. Deelnemers aan de test maken kans op deelname aan een Social Elite.

De Social Maturity Test is hier te vinden:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in