Overslaan en naar de inhoud gaan

Halal verwelkomt nieuwe regisseur

Wim van der Aar (onder andere voormalig Hazazah) voegt zich per direct bij het Amsterdamse productiehuis.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Van der Aar regisseerde meer dan 500 commercials voor onder andere Albert Heijn, Calvé en TempoTeam. Volgens Halal ligt zijn expertise bij humorcommercials met goede timing en staat van der Aar bekend om de regie van bekende Nederlanders.

related partner content for mobile comes here

Documentairemaker

Naast commerciëel werk maakt Van der Aar documentaires. Zijn eerste documentaire De Van Waveren Tapes (2012) ontstond uit een doos met audiotapes die hij vond op het Waterlooplein. De film geeft een kijkje in het leven van een verwarde jongeman. Kort daarop volgde Gabbers! (2013), waarin van der Aar enkele die-hard gabbers uit de jaren negentig aan het woord laat, die samen het verhaal van de meest invloedrijke muziekstroming die Nederland ooit heeft voortgebracht vertellen.

Meest recent lanceerde Van der Aar de intieme docu: All You Need is Me. Met deze documentaire vertelt de regisseur het levensverhaal van de Nederlandse schilder Aad Donker en zijn twee broers, die zichzelf in de jaren negentig het doel stelden om roem te vergaren in New York, maar elkaar onderweg naar de top kwijtraakten.

Meer informatie is te vinden op de site van .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in