Overslaan en naar de inhoud gaan

Ben & Jerry’s deelt ijsjes uit in de hoop dat Londenaren gaan stemmen

Het ijsmerk richt nu zijn pijlen op de burgemeestersverkiezing in mei.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het blijkt namelijk dat één op de vijf mensen in Londen niet goed geregistreerd zijn en dus niet kunnen gaan stemmen.

Democratische proces

Het Unilever-ijsmerk meent dat mede hierdoor het democratische proces aan te veel jongeren voorbij gaat.

Ben & Jerry’s werkt hierbij samen met Hope Not Hate, een non-profitorganisatie.

De actie loopt in maart en april. In die periode zal Ben & Jerry&;s met een rondgang langs onder andere colleges gratis Give a Fudge-ijsjes uitdelen.

Geen pushmarketing

De Europese baas van Ben & Jerry’s, Jochanan Senf, zei tegen dat dé manier voor het merk om de boodschap over te brengen, organisch is, en niet via pushmarketing.

&;Je moet het op een ontzettende authentieke manier doen. You have to walk the talk. Niet alleen wat betreft zaken die jou wat opleveren, maar ook als het gaat om wat je nog kunt verbeteren. Doe je dat niet, dan zien je fans en consumenten dat gelijk.&;

In de Verenigde Staten zette de oprichters van Ben & Jerry’s (niet het ijsmerk zelf) zich onlangs in voor de

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in