Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de best brand activations van februari

De maand waarin fashionbloggers hun front row opgeven voor een telecomaanbieder en Domino’s Pimp my ride op een slimme manier nieuw leven…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

TELE2 – DEMOCRATIC FRONTROW
Bureau: Edelman Deportivo

related partner content for mobile comes here

Een mooi een-tweetje tussen hightech en high fashion. Tele2 haalde drie bekende fashionista&;s over om hun front row tickets voor de show van designer Ida Klamborn op te geven. Twee met 360°-camera’s beladen robots namen hun plek in. Hierdoor konden mensen die Tele2&;s Front Row app hadden gedownload de show live zien alsof ze op de eerste rij zaten.  De ervaring werd nog realistischer als je een van de duizend custom made Google Cardboard sets had weten te scoren. Leuke extra: de mensen die de stream volgden, konden outfits liken waardoor de robots oplichtten. 

ft Ida Klamborn, Rebecca&Fiona, Michel Dida, Little Jinder, Bea Åkerlund

SODIMAC HOMECENTER – BILLBOARD RUSTPLEK
Bureau: McCann Lima

Op de eindeloze snelweg tussen Peru en Chili gebeuren dagelijks ongevallen omdat chauffeurs te moe zijn. Rustplekken zijn er niet, billboards des te meer. Dat bracht woonwarenhuis Sodimac op het idee om advertentiezuilen om te bouwen tot uitrustgarages. Ze zien eruit als slaapkamers en zijn uitgerust met 24/7 bewaking, wifi, slaapmaskers en snacks. Een home away from home langs de snelweg.


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


BrandActivation.nl, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie* inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het  jaar wordt het beste werk van 2016 gekozen.  

*Februari is een korte maand, dus we hebben het een keer bij twee cases gehouden.  

 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in