Overslaan en naar de inhoud gaan

Pleon verwerft Jeronimus Wolf

Europees communicatie adviesbureau Pleon heeft een meerderheidsbelang genomen in communicatie- en pr-bureau Jeronimus|Wolf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee is de bestaande relatie verder versterkt. Jeronimus|Wolf heet voortaan Pleon Jeronimus Wolf. Binnen de Pleon-organisatie krijgt Pleon Jeronimus Wolf een duidelijke rol als bureau voor doelgerichte marketingcommunicatie en marketing-pr. Daarbij staat de directe koppeling tussen sales en communicatie van de opdrachtgevers centraal. Pleon Jeronimus Wolf (15 medewerkers) werkt voor (inter)nationale opdrachtgevers in de bouw- en vastgoedmarkt, ICT en financiële sector (onder andere Heijmans Bouw, DC Vastgoedontwikkeling, Rabo Vastgoed, Noordborgh Verzekeringen, Rabobank Tiel/Culemborg, SAP, WACOM Europe GmbH, PSINet Nederland). Daarnaast werkt het bureau voor regionale opdrachtgevers waaronder scholen, organisaties en MKB-bedrijven.

related partner content for mobile comes here

Pleon met 850 medewerkers en 31 vestigingen maakt binnen de Omnicom-groep deel uit van BBDO Europe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in