Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips, Rijksmuseum en RPhO maken van MRI-scan een kunstervaring

Ogilvy Amsterdam tekent voor campagne rond ambient experience-thema 'Hollandse Meesters'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Stel je voor: je ligt comfortabel naar prachtige klassieke muziek te luisteren, gespeeld door het Rotterdam Philharmonisch Orkest. Voor je ogen wordt een Hollandse Meester uit het Rijksmuseum laag voor laag opgebouwd en zie je een weids en vredig landschap ontstaan. Het is een volstrekt andere en meer comfortabele manier om een MRI-scan te ondergaan. En dat is precies de gedachte achter de Ambient Experience die Ogilvy en Philips hebben ontwikkeld.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in