Philips, Rijksmuseum en RPhO maken van MRI-scan een kunstervaring


Stel je voor: je ligt comfortabel naar prachtige klassieke muziek te luisteren, gespeeld door het Rotterdam Philharmonisch Orkest. Voor je ogen wordt een Hollandse Meester uit het Rijksmuseum laag voor laag opgebouwd en zie je een weids en vredig landschap ontstaan. Het is een volstrekt andere en meer comfortabele manier om een MRI-scan te ondergaan. En dat is precies de gedachte achter de Ambient Experience die Ogilvy en Philips hebben ontwikkeld.
Ogilvy maakte de film die mensen in de scanner zien in samenwerking met Rijksmuseum en RPhO. Het project wordt begeleid door een social campagne, die eveneens is ontwikkeld door Ogilvy. Deze richt zich op gezondheidsprofessionals en laat het effect van kunst en muziek op welzijn zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid