Overslaan en naar de inhoud gaan

Qmusic introduceert 'programmatic FM'

Addressable advertising kan nu ook digitaal op de hoofdzender van Qmusic.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is vanaf nu mogelijk reclamezendtijd in te kopen gericht op de online luisteraar van Qmusic. Iedereen die via een computer, tablet of mobiel naar bijvoorbeeld de ochtendshow van Mattie, Fien & Igmar luistert, kan individueel worden bereikt.

related partner content for mobile comes here

Qmusic biedt daarmee samen met The Media Echange adverteerders als eerste FM-zender in Nederland diverse targeting mogelijkheden aan. Denk aan geo-targeting, dynamic creatives, retargeting en programmatic buying.

The Media Exchange is aangesloten op AppNexus, The Trade Desk, Adobe en Media Math.

Rob Beijersbergen, Verkoopdirecteur Qmusic: 'Met deze innovatie vergroten we de efficiëntie voor onze relaties, maar ook bieden wij onze luisteraars meer relevante content.’ 

Eerder kwam de zender al met geo-targeting en het gratis pre-testen van commercials. 

Arthur Hoogendijk, CEO The Media Exchange: 'We hebben wederom een belangrijke stap gezet om onze missie te verwezenlijken, namelijk de relevantie van audio advertising te vergroten.' Hoogendijk zegt verder te hopen dat ook de andere radiozenders -m zoals die van Talpa Radio en de publieke omroep - meegaan in programmatic FM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in