Overslaan en naar de inhoud gaan

Oranje Fonds werkt voortaan samen met de creatieve directie B.V.

Ze werken samen als het gaat om nalatenschappen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De creatieve directie is het nieuwe bureau voor Oranje Fonds waar het gaat om nalatenschappen.

related partner content for mobile comes here

Marc van Hal, Oranje Fonds (Hoofd Communicatie, fondsenwerving en campagnes): ‘Het Oranje Fonds heeft een stevige ambitie voor de toekomst. We willen zoveel mogelijk sociale initiatieven steunen met geld, tijd, aandacht en kennis. Om dit te realiseren is fondsenwerving van groot belang. En zoeken wij een samenwerking met partners die de lat ook hoog leggen. We zijn dan ook blij met de creatieve directie!’

Jan-Willem Brüggenwirth, partner bij De creatieve directie: ‘Met de nieuwe wervings-strategie benadrukken we de sociale zienswijze die bij Oranje Fonds hoort. Dit vertaalt zich naar een campagne die eruitziet zoals je van Oranje Fonds mag verwachten: helder en toegankelijk. Een warme en informatieve stijl die aansluit bij de doelgroep en hun leefwereld. Resume, supermooi merk om voor te werken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in