
Tegenwoordig is het vaak lang niet meer genoeg om een ouderwetse sollicitatiebrief te schrijven om een nieuwe baan te vinden. Het is belangrijk om jezelf te laten opvallen tussen alle andere sollicitanten. Daan Scherpenzeel gaf hier zijn eigen invulling aan en plaatste een muzikale open sollicitatie op zijn LinkedIn-pagina.
1. Daan plaatste deze slimme oproep op LinkedIn.
2. Gevolgd door deze video:
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente Haarlem
3. Zijn aanpak klinkt veel mensen als muziek in de oren.
4. Het levert hem zelfs een tip bij Spotify zelf op.
5. De aanbiedingen streamen ondertussen binnen.
6. Ze komen zelfs van over de grens.
7. Als je Daan nog wil hebben voor jouw bedrijf, wees er snel bij, want Kim lijkt de juiste noten al te raken...
Beluister de volledige playlist van Daan hier.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.
Beluister de volledige playlist van Daan hier.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee