Overslaan en naar de inhoud gaan

KiKa mobiliseert heel Nederland om spullen te verkopen op Marktplaats

Goud Uberconnected tekent voor fondsenwervende campagne 'Ruim op voor Kika'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de campagne mobiliseert KiKa (stichting Kinderen Kankervrij)  heel Nederland om zolders, kelders, garages en schuren op te ruimen en goed bruikbare spullen die ze daar aantreffen aan te bieden op Marktplaats. Op de speciale site Marktplaats.nl/kika kunnen mensen zien welke producten voor KiKa te koop zijn. Het geld dat hier binnenkomt gaat naar een speciale KiKa-rekening.

related partner content for mobile comes here

De opbrengst van de verkopen is bestemd voor de inrichting van de in mei te openen, vierde verdieping van het Prinses Máxima Centrum in Utrecht. Het fundament voor dit kinderoncologisch centrum werd in 2013 gelegd met de 'Draag je steentje bij’-campagne. Met deze campagne, die evenals ‘Ruim op voor KiKa’ is bedacht door Goud Uberconnected, werd indertijd 8,5 miljoen euro opgehaald.
 
Andere partijen die meewerkten aan ‘Ruim op voor KiKa’, zijn MacGyver Amsterdam / MacGyver Post, MacLoud Amsterdam, Postoffice Amsterdam, Edo Kars Photography, House of Retouch, Tone of Voice, David Lucieer, Dutch Casting, Das Banner, JCDecaux, Hilda van Oosterom, OpslagXL Sloterdijk en Susan & Bert Lammers.

De première van de campagne is vanavond in RTL Late Night op RTL4. Op dezelfde zender is er op 28 februari een speciale uitzending van Peter van der Vorst. In ‘Van der Vorst zoekt spullen’ gaat Peter van der Vorst op bezoek bij BN’ers – onder wie minister-president Rutte – om spullen te zoeken en bij gezinnen, die te maken hebben met kinderkanker. De campagne die wordt ondersteund door rtv, outdoor, print, online en sociale media, loopt tot eind maart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in