Overslaan en naar de inhoud gaan

Lotto lanceert ‘Life’s Collection’ met campagne ‘LIFE’s for living’

Sportmerk speelt met het contrast tussen competitieve sport en je gewone dagelijkse leven.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Volgens het Italiaanse sportmerk worden de grootste sportprestaties niet geleverd op de Olympische Spelen, niet op het voetbalveld en ook niet in de sportschool. Nee, de grootste sportprestatie leveren we allemaal in het dagelijkse leven.

related partner content for mobile comes here

Dit is de gedachte achter de nieuwe schoenen- en kledinglijn ‘LIFE’s collection’. De bijbehorende Lente en Zomer campagne wordt vandaag gelanceerd in Italië, Spanje, Frankrijk, Portugal, Griekenland en Zuid-Amerika met tagline LIFE’s for living’.

‘LIFE’s for living’ speelt met het contrast tussen competitieve sport en je gewone dagelijkse leven. Hierdoor is de campagne luchtig en licht ironisch, wat aansluit bij de nieuwe aanpak van Lotto om het dagelijkse leven als kans te zien om te bewegen en te trainen, zonder daar al te moeilijk of serieus over te doen. 

De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer, de fotografie was in handen van de Britse fotografe Steph Wilson.  
 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in