Ogilvy promoot België in het buitenland
Het bureau externe communicatie van de Belgische regering heeft Ogilvy Brussels de opdracht gegeven om een wereldwijde campagne te maken…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In februari vertrekt premier Verhofstadt naar Japan, de VS en Duitsland. In de promotoer wordt de nadruk gelegd op de sterke punten van België als een stimulerende maar veilige bestemming voor internationale investeerders. Ook zal een reeks nieuwe maatregelen worden aangekondigd om het gunstige belastingsbeleid en bestuur van België voor internationale investeerders extra onder de aandacht te brengen, schrijft het Belgische vakblad PUB. De promotoer wordt door een internationale advertentie- en pr-campagne ondersteund. Er is onder meer een tv-spot gemaakt, die wordt uitgezonden op CNN en Euronews. Ook verschijnen er printadvertenties in kranten als Financial Times, NY Times, The Wall Street Journal en Le Monde.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid