Merkcommissarissen willen merkmanagement verbeteren
‘Het merkbeleid staat nu nog teveel onder druk van korte termijn beleid, verkeerde adviezen, interne politiek of externe belangen. Er bestaat dus behoefte om de aansturing van het merk naar een hoger niveau binnen het bedrijf zelf te trekken’, aldus BrandWatch. De taak van de merkcommissaris is te vergelijken met die van een normale commissaris, zij het dat de merkcommissaris zich richt op het merk of de merkenportfolio.
De oprichters hebben ruime ervaring op het gebied van management en marketing. Zo was Leo van Sister voorheen onder meer managing director van Douwe Egberts/Van Nelle-Imperial Tobacco en van Friesland Food Service. Job van Dooren werkte onder meer als managing director bij Frico Nederland en Haust en Gerrit Bruggeman was onder meer managing director bij Mexx International en IPG Fashion Holding.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe externe adviesraad van BrandWatch bestaat uit voormalig KPN-baas Wim Dik, Henk Menkveld (voorzitter van de Bond van Adverteerders) en professor Giep Franzen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid