D66 koopt reclameblokken rond radiodebat


D66 heeft de twee reclameblokken van in totaal viereneenhalve minuut een maand geleden helemaal opgekocht. D66 betaalt voor de zendtijd in totaal 6680 euro. Volgens directeur J. Minnaar van de STER is er in Nederland nog nooit zo'n lange politieke reclamespot te horen geweest. Ook het rechtstreekse karakter van het commentaar na afloop noemt hij uniek. Vrijwel altijd worden de spotjes 'ingeblikt' aangeleverd.
In het blok na afloop geeft De Graaf commentaar op het debat van zijn collega-lijsttrekkers van CDA, VVD, LPF, PvdA, GroenLinks en SP. Dat commentaar van exact twee minuten wordt, net als het debat, ook op televisie (Nederland 3) uitgezonden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de gekochte zendtijd werkt De Graaf zijn frustaties weg. Op campagne in Rotterdam zei hij donderdag zich te voelen als een voetballer die in topvorm is en toch buiten het elftal staat. Voor het debat van woensdag bij het televisieprogramma 2Vandaag was hij ook al gepassseerd.
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid