Nieuw skiblad White Skiing Magazine
Uitgever Soul Media brengt in de eerste week van 2003 het skiblad White Skiing Magazine op de markt. De oplage bedraagt 22.000 stuks en het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de bedoeling dat de inhoud een sportieve en brede doelgroep (16‒42) aanspreekt. In het tijdschrift komen technische en praktische informatie, nieuwe ski-uitrustingen, interviews en technieken voor beginners en gevorderden aan de orde.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De verkoopprijs van White Skiing Magazine wordt 3,5 euro, abonnees betalen 2,5 euro. Ter promotie voert de uitgever onder meer een printcampagne in zijn eigen fondstitels (Taste Snowboarding Magazine, Motion Surfing Magazine en Access Kiteboarding Magazine) en verspreidt hij digitale nieuwsbrieven en stickers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid