Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG’s Verhoeven alleen verder

Na veertien jaar Benjamens, Van Doorn Euro RSCG en Euro RSCG Groep Nederland, vestigt Maarten Verhoeven (45) zich met zijn consultancy BBCM…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De taken van Verhoeven, die de laatste drie jaar directeur business development was binnen de groep Euro RSCG Nederland, worden intern overgenomen, onder meer door chairman Leendert Bikker.

related partner content for mobile comes here

Na negen jaar Saatchi & Saatchi werd Verhoeven in 1989 partner in Benjamens, Van Doorn & Partners. Na de fusie in 1993 met Euro RSCG was hij lange tijd verantwoordelijk voor het accountapparaat en een groot deel van de klanten. In 1998 werd hij managing director van Benjamens van Doorn Euro RSCG.

Vanaf 1 februari is Verhoeven beschikbaar voor ‘bedrijven die de ambitie hebben hun bedrijf verder uit te bouwen en daar extra creativiteit en marketing bij nodig hebben’. Zijn bedrijf heet BBCM, Business Building through Creative Marketing.

Tevens gaat hij zijn activiteiten als ‘academic coach’ aan de Universiteit van Tilburg uitbreiden (faculteit der Economische Wetenschappen, Department of Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in