Adverteerders in VS met eigen programma
Grote adverteerders als Pepsi and Nokia gaan samenwerken met een Britse tv-producent om nieuwe jongerengeoriënteerde programma’s in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens de New York Times moet deze vorm van programmasponsoring de commercials vervangen. Amerikaanse kijkers blijken regelmatig weg te zappen bij ‘gewone’ reclame. De krant meldt dat de adverteerders gaan participeren in zes shows en een ‘jonge en hippe Ed Sullivan show’ willen maken. De show moet vanaf juni te zien zijn op het WB Netwerk. De producent zegt dat het programma waarschijnlijk 'Live from Right Now' gaat heten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid