Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw: Van Speijk Prijs

Stichting Auspiciën heeft een nieuwe prijs in het leven geroepen. De Van Speijk Prijs is een prijs voor ondernemers met grensverleggende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft een nieuwe prijs in het leven geroepen.
De is een prijs voor ondernemers met grensverleggende innovaties en/of ideeën in de communicatiesector, waarmee communicatiebedrijven hun dienstverlening verbeteren of de spelregels veranderen.

related partner content for mobile comes here

De Van Speijk Prijs wordt in maart 2007 voor het eerst uitgereikt en heeft een waarde van 25 duizend euro. Het idee achter de prijs is om ondernemers met moed en lef aan te moedigen hun innovatieve ideeën en implementaties te laten zien als voorbeeld en inspiratie voor anderen in de sector.

Stichting Auspiciën stelt zich ten doel 'ondernemers in de communicatiesector te inspireren en te stimuleren om het vakgebied verder te ontwikkelen, te vernieuwen en te professionaliseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in