Overslaan en naar de inhoud gaan

Legal & General wint Financial Marketing Award 2006

De Lifestyle Rewards 2006-campagne van Legal & General is bekroond met de Financial Marketing Award 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Lifestyle Rewards 2006-campagne van is bekroond met de Financial Marketing Award 2006.

De deelnemers van de Nationale Dag Financiële Marketing, die 6 december plaatsvond in de Heineken Experience in Amsterdam, verkozen de Legal & General-campagne boven de andere genomineerde acties: de introductie van de nieuwe particuliere autoverzekering van Nationale-Nederlanden en de JaarChecker campagne van Zwitserleven.

De Lifestyle Rewards 2006 van Legal & General, onderdeel van de reclamecampagne voor de , richt zich op het intermediair, de consument en de eigen medewerkers.

Circa 1.000 tussenpersonen werden uitgenodigd mee te doen aan de actie, die liep van 1 januari tot 1 juni 2006.

Tussenpersonen die meededen en een productiestijging wisten te bereiken van minstens 25 procent, maakten kans op een Abri-campagne in de eigen regio.
In totaal werden er negentien uitgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in