Overslaan en naar de inhoud gaan

Läkerol Top 2006

De introductie van het snoepje Läkerol is volgens de lezers van marketing-online.nl en de Tijdschrift voor Marketing-nieuwsbrief de beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De introductie van het snoepje Läkerol is volgens de lezers van en de Tijdschrift voor Marketing-nieuwsbrief de beste productintroductie van 2006. Het snoepje van Leaf Holland kreeg 21 procent van de stemmen.

related partner content for mobile comes here

De laatste weken van 2006 kon men op marketing-online.nl kiezen uit een lijst geselecteerde product-introducties, die eerder dat jaar besproken waren. Läkerol (, toen stemde overigens 67 procent Top) won het onder andere van de Pickwick/Senseo T Pads, de gerestylede Fancy en Prodent Day en Night tandpasta.

De uiteindelijke stand:

In 2005 werd iDeal, de internetbetaalstandaard van de banken Rabobank, ABN Amro, Postbank en ING, verkozen tot Top 2006. Het jaar daarvoor gingen de meeste stemmen naar de Beertender van Heineken en Krups.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in