Läkerol Top 2006
De introductie van het snoepje Läkerol is volgens de lezers van marketing-online.nl en de Tijdschrift voor Marketing-nieuwsbrief de beste productintroductie van 2006. Het snoepje van Leaf Holland kreeg 21 procent van de stemmen.
De laatste weken van 2006 kon men op marketing-online.nl kiezen uit een lijst geselecteerde product-introducties, die eerder dat jaar besproken waren. Läkerol (in juni besproken, toen stemde overigens 67 procent Top) won het onder andere van de Pickwick/Senseo T Pads, de gerestylede Fancy en Prodent Day en Night tandpasta.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe uiteindelijke stand:
In 2005 werd iDeal, de internetbetaalstandaard van de banken Rabobank, ABN Amro, Postbank en ING, verkozen tot Top 2006. Het jaar daarvoor gingen de meeste stemmen naar de Beertender van Heineken en Krups.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid