Overslaan en naar de inhoud gaan

ERIM award voor Van Riel en Fombrun

Cees van Riel en Charles Fombrun hebben de ERIM (Erasmus Institute of Management) Impact Award in de wacht gesleept, vanwege het succes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cees van Riel is Professor of Corporate Communication en Directeur van het Corporate Communication Institute van RSM Erasmus University. Charles Fombrun is Professor Emeritus of Management bij de tot de New York’s University behorende Leonard N. Stern School of Business en Executive Director van het Reputation Institute.

related partner content for mobile comes here

De jury, die werd voorgezeten door Ir. Draijer (McKinsey Netherlands), was unaniem in haar beslissing de Impact Award aan dit tweetal toe te kennen vanwege hun boek over bedrijfsreputaties: “Dit boek is een business case voor het opbouwen van een solide corporate reputatie. De in het boek gepropageerde aanpak wordt wereldwijd door CEO’s van topondernemingen onderkend als een valide benadering.”?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in