Wereldwijde opdracht Sony voor 180 Amsterdam
Sony heeft wereldwijd een nieuwe merkopdracht toegekend aan 180 in Amsterdam, na een review van 4 maanden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
180 Amsterdam, sinds kort onderdeel van Omnicom gaat voor Sony een nieuw merk neerzetten. Het bureau werd ondersteund door Hakuhodo uit Japan. Andere bureaus die meededen in de review waren volgens bronnen WPP Group's Berlin Cameron United in New York en Publicis Groupe's Fallon in Londen. In eerder stadium vielen Young & Rubicam en raftFCB af.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Verantwoordelijk voor de review was Andrew House, chief marketing officer bij Sony. Eerder al opende 180 Amsterdam een kantoor in Los Angeles voor het ook al gewonnen Amerikaanse account van Sony Electronics. Dat deed ze in samenwerking met BBDO New York.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid