Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde opdracht Sony voor 180 Amsterdam

Sony heeft wereldwijd een nieuwe merkopdracht toegekend aan 180 in Amsterdam, na een review van 4 maanden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

180 Amsterdam, sinds kort onderdeel van Omnicom gaat voor Sony een nieuw merk neerzetten. Het bureau werd ondersteund door Hakuhodo uit Japan. Andere bureaus die meededen in de review waren volgens bronnen WPP Group's Berlin Cameron United in New York en Publicis Groupe's Fallon in Londen. In eerder stadium vielen Young & Rubicam en raftFCB af.

related partner content for mobile comes here

Verantwoordelijk voor de review was Andrew House, chief marketing officer bij Sony. Eerder al opende 180 Amsterdam een kantoor in Los Angeles voor het ook al gewonnen Amerikaanse account van Sony Electronics. Dat deed ze in samenwerking met BBDO New York.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in