Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale Goede Doelen Rapport 2006

De brancheorganisatie van landelijke goede doelen, VFI, heeft zojuist het Nationale Goede Doelenrapport 2006 uitgebracht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit rapport moet bijdragen aan meer transparantie binnen de goededoelensector in Nederland. In opdracht van de VFI heeft SEO Economisch Onderzoek in het rapport voor het tweede achtereenvolgende jaar in kaart gebracht hoe de ontwikkelingen van doelbesteding, inkomsten, werkgelegenheid en uitvoeringskosten zich in 2005 verhielden bij de VFI-leden.

related partner content for mobile comes here

De bevindingen uit het onderzoek zijn vooral feitelijk van aard. Het onderzoek is niet bedoeld als impactstudie of als benchmark, maar kan daarvoor - op termijn - wel de basis vormen. De VFI wil dit sectoronderzoek jaarlijks te laten uitvoeren.

Het rapport is te downloaden via

www.vfi.nl/lmbinaries/nationalegoededoelenrapport2006.pdf

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in